header

dinsdag 3 februari 2015

♥ Gewonnen!

Even eerst een korte update... Na een paar dagen flink ziek (griep) te zijn geweest, klim ik er nu eindelijk weer een beetje bovenop. Vorige week woensdag kreeg ik na een glucosetolerantietest in het ziekenhuis helaas te horen dat ik zwangerschapsdiabetes heb via erfelijke factor want ik lig qua groei gewoon heel netjes! De kleine doet het prima, krijg wel 2 extra groeiecho's om te kijken of de kleine niet sneller gaat groeien, maar vooralsnog heb ik een mooi klein buikje. Diabetes is natuurlijk niet leuk, en ik dacht (voor mij als zoetekauw) dat het een onmogelijke opgave zou zijn maar het valt me tot nu toe gelukkig nog enorm mee. Helaas heb ik toen in het ziekenhuis een virusje opgepikt ofzo want die middag ging het al gelijk niet lekker met me en moest ik plat op bed liggen. Vandaag de dag hoest ik nog wel steeds de longen uit mijn lijf (ik zou soms denken dat die kleine gelijk mee komt haha) maar ik heb gelukkig inmiddels wel weer wat meer energie en de griep is zo goed als vertrokken. Vanmiddag moet ik weer naar de diëtiste in het ziekenhuis om te kijken of mijn voeding aangepast moet worden. Na bijna een weekje prikken zie ik gelukkig wel dat mijn bloedsuiker waardes al een stuk gunstiger zijn dus ik verwacht niet veel problemen.

WINACTIES
Zo win je nooooooit iets... en zo win je in twee maanden tijd maar liefst 3 keer!! Dat geluk had ik tenminste. Allereerst won ik in december via Facebook een feestelijke zwangerschapsjurk van Mamalicious (leuk voor de kerst) en in januari toen ik net op wintersport was, vernam ik dat ik via de Facebookpagina van Sophie een mooie verweerde dakpanmal had gewonnen. Superleuk om mee te decoreren! Sophie heeft een inspirerende Facebookpagina waar ze allerlei prachtige dingen laat zien voor een mooi sober interieur en ook allerlei moois verkoopt. Neem dus zeker eens een kijkje op haar Facebookpagina: Puur Wonen.



Ik ben eigenlijk nog even op zoek naar een leuke toef zodat ik die op de dakpanmal kan leggen, wil hem dan denk ik in de keuken plaatsen, maar daar komen t.z.t. de foto's wel van. Voor nu ligt hij hier wel even goed.

Via een ander blog dat ik volg, van Johanna, won ik twee oude houten maskers omdat ze de 50 volgers had behaald. Ze deed er een leuke kaart bij met een heerlijk stoer zeepje, dank je wel Johanna! Ik hou zelf wel van etnische elementen in een interieur en voor de maskers (een mannetje en een vrouwtje) heb ik dan ook al wel een plaatsje in gedachten maar daarvoor moet er eerst nog een en ander gebeuren, dus dat kan ik jullie nu nog niet laten zien. Wordt dus nog vervolgd! Nemen jullie ook even een kijkje op het leuke blog van Johanna: Elfies Home?



Dames, nogmaals heel erg bedankt!! Echt superleuk! 

GIVE AWAY
Inmiddels ben ik zelf ook al aardig op weg naar de 200 volgers en dan wil ik ook weer (net als toen ik 100 volgers kreeg) een give-away verloten. Ik moet nog even bedenken wat ik weg ga geven, maar het zal sowieso iets zijn wat mooi in een landelijk en sober interieur past. Binnenkort meer hierover, dus hou mijn blog in de gaten!

Verder heb ik weer wat leuke nieuwe spulletjes op de kop getikt en is de zolderkamer van Zaïra zo goed als klaar dus daar zal ik binnenkort ook weer een post over maken. Heb verder ook nog genoeg inspiratie in mijn hoofd dus ik ben nog lang niet uitgeblogd! :)

Liefs Marieke

22 opmerkingen:

  1. Hopelijk valt het mee met de zwangerschapsdiabetes en blijf je je verder goed voelen!
    En je hebt lekker veel gewonnen; je bent zeker aan het inhalen :-). Het beste verder met je
    gezondheid en de kleine, Marieke!
    Liefs, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is toch even wat minder marieke maar hopelijk blijft het hierbij en krijg je er niet meer last van!
    Je bent wel een geluksvogel met al die leuke prijzen zeg! Toevallig heb ik pas ook 2 oude dakpannen gebruikt om mee te decoreren!:)
    Beterschap hoor!

    Liefs Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zeggen altijd alles komt in drieën nou dus helemaal waar 3x wat gewonnen gaaf hoor dat van je suiker is minder leuk pas goed op je zelf groetjes caro

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat fijn dat je je weer beter voelt en ook weer woon inspiratie hebt. Wat een geluksvogel ben je, 3x prijs in zo'n korte tijd. Leuke dingen gewonnen.
    Ik ben benieuwd naar het eindresultaat van de kamer van je dochter.
    Groet, Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd Marieke met je gewonnen give-away's!
    Gelukkig dat je weer genezen bent van de griep en al weer vol plannen zit.
    Ik hoop dat het met je bloedsuikers ook weer de goede kant op gaat. Ik kan me van mijn moeder herinneren die bij de laatste zwangerschappen ook diabetes had en na de bevalling weer gewoon mocht eten, hele zoete dingen helemaal niet meer lekker vond.
    Ben benieuwd naar al je resultaten!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hopelijk nu geen rare dingen meer verder tijdens je zwangerschap he !
    En geen virusjes meer oppikken in het ziekenhuis :-)
    Ik hoop dat je plezier zal hebben van je nieuwe aanwinsten dakpanmal is ook prachtig en je bruist weer van de plannen ...IK zal je zeker blijven volgen hoor :-)))

    Liefs Johanna Elfies Home xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd met de leuke give away. Je boft wel hoor en dat 3 keer. Wat vervelend voor je zwangerschapdiabetes. En nu weer een griepje. Zorg maar goed hoor jezelf hoor. Fijn dat je zoveel wooninspiratie hebt. Genieten wij alleen maar van.
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat vervelend dat het even niet zo soepel liep met je gezondheid, gelukkig gaat het nu al beter.
    Het belangrijkste is dat het goed gaat met de baby, zou je daar je zoetigheid voor moeten laten staan dan haal je later de schade wel weer in toch :)
    Veel plezier met je gewonnen spullen.
    Groetjes Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oei Marieke , nog eens geveld worden door de griep , hopelijk verloopt je zwangerschap nu helemaal goed tot op het einde.
    Wat een leuke dingen heb je gewonnen zeg , vooral de dakpanmal , zo leuk.
    En de wooninspiratie borrelt , ik ben benieuwd hoor .
    Tot de volgende post
    Lieve groetjes
    Christel

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gelukkig dat het inmiddels met de diabetes en de griep al een stuk beter gaat. Zwangerschapsdiabetes is natuurlijk niet leuk, maar misschien scheelt het je aan het eind van de rit wel de nodige kilo's, die je er anders nog af had moeten trainen. Met die gedachte kom je deze weken misschien iets makkelijker door ;-).

    Ohhh....3x een give away gewonnen, super hoor! Ik zou als ik jou was gauw een extra staatslot kopen, nu je zo in de winning mood zit hihi.

    Zorg goed voor jezelf, Marieke. Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een geluk. Wel drie keer iets winnen. Leuk zeg!!
    Gefeliciteerd.
    Liefs Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat vervelend dat je zwangerschapsdiabetes hebt: je wilt toch dat je zwangerschap goed verloopt! Maar wel fijn dat ze je goed in de gaten houden en dat je er niet zoveel moeite mee hebt.....scheelt weer kilo's na de bevalling!
    Wat leuk dat je 3 give-away's hebt gekregen: mazzelaar! (of koop je ze om?)

    groet Trijnie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Fijn dat het weer beter gaat nu.....
    en dat je bruist van de plannen geeft ook weer energie!
    Gefeliciteerd met je give-aways winnen!

    Liefs Dinka

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat fijn dat het met de kleine babe goed gaat en dat jij weer aan t opknappen bent.

    Je bent goed in de prijzen gevallen, mooi!! Gefeliciteerd hiermee hoor!

    Liefs, Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Bofbips..!!..mooi hoor allemaal!...pas goed op jezelf lieverd...!..liefs van mij...x!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat leuk dat je maar liefst drie keer achter elkaar in de prijzen bent gevallen. Leuk zo'n jurk van Mamalicious, ik deed altijd erg mijn best er zo leuk mogelijk uit te zien, tijdens mijn zwangerschappen en ik heb veel van dit merk gehad, allemaal weer goed kunnen verkopen via Mp erna. Ik vind het nog steeds prachtig om een mooie zwangere vrouw te zien, dan ben ik eigenlijk een beetje jaloers haha, maar dat komt omdat ik van alledrie mijn zwangerschappen zo genoten heb. Ik heb geen kwaaltjes gehad, vervelend van die diabetes, maar het is niet anders, het is voor een goed doel en je bent in goede handen, het komt goed!!
    Je andere gewonnen items zijn ook leuk hoor, ik heb ook zo'n dakpanmal, alleen heb ik nooit geweten dat het een dakpanmal was, dacht altijd dat het een onhandige schep was, haha, zag het ook helemaal niet voor me wat daar dan mee geschept werd, het is dus een dakpanmal, daar kun je idd leuk mee decoreren!!

    Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Marieke,
    Wat fijn dat het met de diabetes wel te doen is en ik hoop dat je er verder niet teveel last van zult krijgen. Ook fijn dat de griep al weer op z'n retour is, ik hoop voor je dat je elke dag wat meer energie terugkrijgt.
    Ik ben wel heel erg benieuwd naar de kamer van je dochter, hoe die uiteindelijk helemaal geworden is... Kijk dus uit naar die post...
    Leuk hoor, dat je van die mooie spullen hebt gewonnen, geniet er maar lekker van...
    Ik wens je een heel fijne dag,
    Liefs, Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  18. je bent maar druk! Ga je ook nog een beetje genieten? ;-) Je hebt prachtige give aways gewonnen, daar kan jij wel wat mee ;)

    Geniet ervan,

    Liefs Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Oei het zit je niet mee zeg :( wel goed om te horen dat het nu weer wat beter gaat! Gelukkig had je wel mazzel met al die leuke give-aways, ze zijn goed terecht gekomen bij jou want jij verdiend wel een paar leuke oppeppers!
    Veel liefs, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Gefeliciteerd Marieke, ik las het net op mijn blog!! :)
    Pas je wel op jezelf? mooi zeg, zo kan je nog wel eens iets winnen.

    Heb een leuke nieuwe post online, zou het leuk vinden als je een kijkje neemt.

    Liefs Lieke
    robust-posch.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Gefeliciteerd Marieke, ik las het net op mijn blog!! :)
    Pas je wel op jezelf? mooi zeg, zo kan je nog wel eens iets winnen.

    Heb een leuke nieuwe post online, zou het leuk vinden als je een kijkje neemt.

    Liefs Lieke
    robust-posch.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Leuk is dat he? winnen, .....ik heb pas ook drie keer gewonnen! zo blij mee.
    Jij hebt er ook weer mooie spullen bij.
    Fijne week.
    Liefs, Dorine

    BeantwoordenVerwijderen

Laat je een berichtje achter?
Dank je wel!! Ik lees ze altijd erg graag! :)
♥ Liefs Marieke

© Marieke Kromme . Thema Eenvoudig. Mogelijk gemaakt door Blogger.



Gerelateerde berichten voor WordPress, Blogger...