header

donderdag 3 november 2016

♥ Mag het allemaal even... iets anders?

Zoals jullie wel weten hou ik van sober, stoer en robuust. Als je ons huis bekijkt zie je dat ook in veel elementen terugkomen. Grote robuuste meubelen, natuurlijke kleuren en materialen, stoere stoffen en doorleefde accessoires. Maar ik hou van meerdere stijlen en de kunst is om daarin je eigen stijl te ontwikkelen. Nu ben ik daar al een poos mee bezig, zoekende naar wat je interieur dan persoonlijk maakt. Dat zijn toch bepaalde vondsten, erfenisstukken en foto's. En die hebben we thuis ook zeker wel. Maar dan heb je nog een kleurenpallet dat je aan moet spreken. Ik hou van vergrijsde tinten, maar waar wel warmte in zit. Het moet niet kil ogen. Toch miste ik wat contrast in huis.. het mocht van mij nog wel wat stoerder. En aangezien ik niet van een vol huis hou heb ik eerst maar eens een groot deel via Marktplaats verkocht. ;)



Ik merk de laatst tijd dat ik het allemaal wat strakker wil, wat meer contrasten van mat en glans en licht en donker. Maar kleuren ben ik heel snel zat dus het moest toch weer iets neutraals worden. Ik koos voor zwart. Een mooie diepe intrigerende en toch ook warme kleur. Zodoende verfde ik de speelgoedkast als eerste zwart en zo nog wat andere accessoires waaronder de voet van de stolp en een dienblad. Die mix van sober en chic spreekt mij enorm aan.



Tussen de vele matte en doorleefde houten accessoires, zorgde ik voor wat verfrissend transparant glas (stolp) en subtiel glanzende accessoires. Zo hebben wij thuis al licht glanzende eetkamerstoelen en liet ik bij Molitli dezelfde soort mooie lichtglanzende lampenkappen op maat maken. Vooral dat contrast met de verweerde matte balusters eronder, geeft een spannend effect. Het geweertje ha dik al een poosje en heb ik op een standaard gezet. Zo oogt het gelijk heel anders.


Tussendoor even lekker genieten van een mooi woonblad en wat lekkers erbij..


Ik maakte laatst zelf ook nog een leuke ketting van houten kralen en gaf ze met verf, parelmoer, metallic en nagellak een subtiel glanzend effect. Voor nu ligt hij even in de glazen stolp maar binnenkort wellicht hangend aan een mooie standaard. Die moet ik alleen nog maken want ik heb ze tot nu toe nog nergens kunnen vinden (iemand tips?). 



Ook verfde ik een oud dienblad zwart. Zo kreeg hij weer een nieuw leven en een mooi plekje op de salontafel. 




Liefs Marieke

14 opmerkingen:

  1. Hoi Marieke, leuke blog heb je weer. Inspirerend ook!
    En ook ik vraag me af waar je zo'n ijzeren statief kan kopen (waar je zelf nog iets op kan plaatsen)
    Dus lees nog met je mee of er anderen zijn die dit weten...Ik zie je op IG!

    Groet Renate

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hej, jag är Theresa Williams Efter att ha varit i förhållande med Anderson i flera år, slöt han med mig, jag gjorde allt för att få honom tillbaka men allt var förgäves, jag ville ha honom tillbaka så mycket på grund av den kärlek jag har till honom, Jag bad honom med allt, jag lovade men han vägrade. Jag förklarade mitt problem för min vän och hon föreslog att jag hellre skulle kontakta en trollformell som skulle kunna hjälpa mig att ge en trollformel för att få tillbaka honom men jag är den typen som aldrig trodde på trollformler, jag hade inget annat val än att prova det, jag mailade spell caster, och han sa till mig att det inte var något problem att allt kommer att vara okej före tre dagar, att mitt ex kommer att återvända till mig före tre dagar, han kastade trollformeln och överraskande den andra dagen var det runt 16:00. Mitt ex ringde mig, jag blev så förvånad, jag svarade på samtalet och allt han sa var att han var så ledsen för allt som hände att han ville att jag skulle återvända till honom, att han älskar mig så mycket. Jag var så glad och gick till honom. Det var så vi började leva tillsammans lyckligt igen. Sedan dess har jag lovat att alla jag känner som har ett förhållandeproblem, jag skulle vara till hjälp för en sådan person genom att hänvisa honom eller henne till den enda riktiga och kraftfulla trollformeln som hjälpte mig med mitt eget problem. Hans e-post: {drogunduspellcaster@gmail.com} du kan skicka honom e-post om du behöver hans hjälp i ditt förhållande eller något annat ärende.
      1) Love Spells
      2) lösning och botemedel mot all sjukdom
      3) Växtbaserade botemedel mot någon sjukdom / sjukdom
      4) Äktenskapstavlar
      5) Graviditetsförtrollning
      6) Breakup Spells
      7) Döden
      8.) Du vill bli befordrad på ditt kontor
      9) vill tillfredsställa din älskare
      10) Lotteri
      Kontakta den här stora mannen om du har några problem för en varaktig lösning
      via {drogunduspellcaster@gmail.com}

      Verwijderen
  2. Wat heb je een mooi gevoel voor sfeer, prachtig hoe alles bij elkaar past.
    Goed gedaan met de kralen in parelmoer het past mooi onder de stolp.
    Groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige sfeerplaatjes zo mooi hie he en eigen draai geeft aan al je mooie spullen.
    Geweldig om te zien
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi, Marieke om zo je eigen stijl weer te geven. Ik vind zwart bij je in interieur heel mooi staan! En je ketting is heel mooi gelukt, een exclusief exemplaar.

    Lieve-Groetjes,
    Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Marieke. ook ik ben nog zoekende naar een statief,maar zag bij de kerst afdeling van de hema,een soort gelijk gebogen staander. Misschien is dat iets,en anders suc 6 nog. groetjes Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Marieke. ook ik ben nog zoekende naar een statief,maar zag bij de kerst afdeling van de hema,een soort gelijk gebogen staander. Misschien is dat iets,en anders suc 6 nog. groetjes Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel goed om je eigen lijn te volgen, dat is iets wat ik zelf ook altijd geprobeerd heb te doen. Met glans en andere materialen kun je nog steeds een sober en stoer interieur creëren, dat blijkt nu ook bij jou. Mooi hoor!

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo gezellig allemaal....fijn weekend liefs Ria x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi hoor! Ik heb laatst een mooie nieuwe salontafel gekocht. Maar ik ben dus echt niet creatief. Hij is nu helemaal leeg maar ik zou er ook zo graag iets op willen zetten wat een beetje stylisch verantwoord is. Ik weet gewoon nooit waar ik al die mooie spulletjes kan kopen. Heb jij tips voor mij?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. De gezochte standaard heb je wellicht al ontdekt....mocht dat niet zo zijn.... Flekzer heeft ze. Prachtig huis heb je. Maar dat kan ook niet anders in dat mooie vissersstadje. Je bent bijna mijn buuf.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Beste Marieke,

    Mooie sfeerfoto's voor deze donkere maar o zo gezellge dagen vóór kerst. Ondat we raamdecoratie stoffen willen bedrukken met warme patronen was ik zoekende naar ideeën en kwam ik je blog tegen. Je hebt een mooi blog en mag er trots op zijn. Ik kom hier zeker nog een keer voorbij om te lezen. Groet en fijne feestdagen, Iris.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. 3132/5000
    Hej, jag vill dela mitt underbara vittnesbörd. Efter att ha varit i relation med mannen i flera år, han delade med mig, jag gjorde allt för att få honom tillbaka men allt var förgäves, jag ville ha honom tillbaka så mycket på grund av den kärlek jag har för honom bad jag honom med allt, jag lovade men han vägrade. Jag förklarade mitt problem till min vän och hon föreslog att jag snarare skulle kontakta en stavhjul som skulle kunna hjälpa mig att förtrolla för att få honom tillbaka men jag är den typ som aldrig trodde på stava, jag hade inget annat val än att prova det, jag e-postade stavskärmaren, och han sa till mig att det inte var något problem att allt kommer att vara okej innan tre dagar, att mitt ex kommer tillbaka till mig innan tre dagar, han kastade trollformeln och överraskande den andra dagen, det var omkring 16.00. Min ex ringde mig, jag blev så förvånad, jag svarade på samtalet och allt han sa var att han var så ledsen för allt som hände att han ville att jag skulle återvända till honom, att han älskar mig så mycket. Jag var så glad och gick till honom att det var så vi började leva tillsammans lyckligt igen. Sedan dess har jag lovat att någon jag känner som har ett problemproblem, jag skulle vara till hjälp för en sådan person genom att hänvisa honom eller henne till den enda riktiga och kraftfulla stavskärmaren som hjälpte mig med mitt eget problem. e-post: babaidadawiseman01@gmail.com
    Du kan skicka e-post till honom om du behöver hans hjälp i ditt förhållande eller något annat fall.

    Älska trollformler
    Tjäna bra pengar eller vinna ett lotteri.
    Uppnå framgång i affärer.
    Andliga problem.
    Vinn rättsfall.
    Leta efter din livspartner.
    Få ett välbetalt jobb.
    Få kontroll över ditt äktenskap.
    Få tjänst och få attraktion från människor.
    Få tillbaka förlorade pengar.
    Läka dig av alla sjukdomar. både härdbara och obotliga.
    Lös graviditetsproblem och välsigna dig med spädbarn osv ...

    Kontakta denna fantastiska man om du har problem med en varaktig lösning
    via babaidadawiseman01@gmail.com
    WhatsApp: +2348136951551
    Viber: +2348136951551

    Tacka mig senare

    BeantwoordenVerwijderen

Laat je een berichtje achter?
Dank je wel!! Ik lees ze altijd erg graag! :)
♥ Liefs Marieke

© Marieke Kromme . Thema Eenvoudig. Mogelijk gemaakt door Blogger.



Gerelateerde berichten voor WordPress, Blogger...