header

donderdag 21 augustus 2014

♥ Verjaardag, cadeaus en een grote opdracht!

Bedankt voor alle lieve felicitaties op Facebook en via de mail voor mijn verjaardag gister. Superleuk! Inmiddels ben ik een jaartje ouder (34) maar ach, daar voel ik nu nog niks van. Hoewel.. van de week werd mijn rug door de fysio 'gekraakt' en daar ondervind ik nog flink wat spierpijn van. Met de klacht erg vaak (té vaak, naar mijn idee) hoofdpijn te hebben, kwam ik bij de dokter terecht die vaststelde dat het waarschijnlijk spanningshoofdpijn is. Spanning vanuit mijn rug en nek wel te verstaan want ik ben alles behalve gestrest hoor haha. Waarschijnlijk nog afkomstig van het auto-ongeluk enkele jaren terug waarbij een grote bestelbus achterop mijn auto knalde en ik er een soort van whiplash aan overhield. Hoewel een whiplash moeilijk schijnt vast te stellen. Blijft een vaag begrip. Feit is echter dat ik er destijds ook al voor was behandeld bij de fysio maar nu steekt het dus toch weer de kop op en dat is alles behalve fijn! Volgende week heb ik nog een fysio-sessie, dan is mijn nek aan de beurt. Pleh? ;)

Maar er is ook leuk nieuws... :D

Omdat ik jarig ben geweest heb ik gister al diverse mooie cadeaus mogen ontvangen die ik jullie graag wil laten zien. Als eerste kreeg ik deze twee prachtige oude Franse louvreluikjes met mooie details van manlief. Ik heb ze zelf uitgezocht hoor maar ik zag ze op een curiosamarktje en was gelijk verkocht door de speciale vorm en het verweerde hout. Ik zal ze jullie in een andere post nog wel een keer wat uitgebreider laten zien want de achterkant ziet er anders uit en heeft mooie details. 



Ik kreeg er een prachtige bos bloemen bij..


Van Zaïra kreeg ik dit leuke houten decoratieplankje. Hij staat nu op de salontafel in plaats van de grote PTMD schaal. Zoals jullie zien zoek ik iets meer de warmte op in huis (qua kleur dan). Hoewel ik dit plankje nog wel ietsje ga bewerken hoor, althans alleen de gestopte gaatjes. Die zijn nu licht, en die wil ik liever donker.


Hieronder ook nog het mooie boeket met een flinke stronk erin dat ik van mijn ouders kreeg samen met een leuk gevuld envelopje...


En daarnaast heb ik nog diverse envelopjes gekregen, waar ik zelf wat moois voor kan kopen. Mijn plan is om al het geld bij elkaar te leggen voor een mooie grote oude waterkruiklamp. Zondag vier ik mijn verjaardag voor familie en vrienden.

OPDRACHT
Verder had ik vanmorgen Geke en haar buurvrouw over de vloer. Na wat mailcontact met de vraag of ik 2 potten voor haar wilde bewerken (gaandeweg werden het er echter steeds meer) brachten ze vanmorgen maar liefst 5 flinke potten mee om te bewerken. Daar heb ik nog een hele kluif aan, haha. Maar superleuk, blijft toch een hobby van me. Gewoon de uitdaging van elke pot iets anders te maken... Ik begin er volgende week aan!


Nu wil ik jullie echt niet gaan lastigvallen met élke pot die ik bewerk hoor, maar als het om opdrachten gaat zet ik ze wel op mijn blog (is toch een beetje reclame), zo ook deze.. :) De voorste drie potten mogen wat donkerder worden en de achterste twee hoge potten zullen wat lichter worden. Wordt vervolgd...

UPDATE
Omdat ik de laatste tijd helaas regelmatig last heb van SPAM-reacties, heb ik het reageren voor anonieme lezers momenteel even uitgezet, mijn excuses voor het ongemak.

Liefs Marieke

26 opmerkingen:

  1. Van harte gefeliciteerd nog met je verjaardag, Marieke. Je bent goed in de watten gelegd, maar dat hoort erbij. Leuk hè...die gevulde enveloppen...ik heb van mij verjaardag vorige maand ook een leuk bedrag bij elkaar en kocht er eergisteren nog een mooi cadeau van...super leuk.

    Wat een uitdaging...vijf potten. Ik heb er zelf ook een paar gedaan en weet dus dat het inderdaad een klus is, maar het is zo leuk om te doen. De resultaten wil ik graag zien hoor! Succes!

    Ik wens je nog een hele fijne dag...lekker dat het zonnetje zo schijnt.

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je bent lekker verwend ..heerlijk toch.....mooie bloemen...!...en die plank is ook superr....heb je vandaag op fb gepost.....bij Bonhof bloemen ..!...liefs van mij...x!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je bent goed verwend, Marieke! Heerlijk om zo letterlijk en figuurlijk in de bloemetjes te worden gezet. Leuk dat je opdrachten krijgt om potten te bewerken. Ik doe het ook wel voor vriendinnen, maar dat is geen opdracht.
    Veel plezier met alles!
    Liefs,
    Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag, Marieke! Weer een jaartje én spullen erbij.
    Leuk dat je aan de slag mag gaan met die potten, laat maar gerust het resultaat zien hoor!
    Succes bij de fysio, ik hoop dat het helpt!
    Fijne dag, liefs Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind je plankje zo al mooi! Succes met je potten...
    Liefs Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag, Marieke!
    Heerlijk verwend! Het plankje is heel leuk, hoewel de miniluikjes daar ook heel mooi staan.
    Ben heel benieuwd hoe de potten gaan worden. Je kunt er weel een kleine verdienste voor vragen. Je moet er tenslotte tijd en materialen insteken. En als er steeds meer mensen bij je komen. Natuurlijk wel heel leuk! Ik wens veel plezier mee!

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Wat heb je al mooie cadeaus gekregen en een leuke opdracht!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nog van harte met je verjaardag. Mooie kado's. Altijd weer leuk jarig zijn ;-) behalve het jaartje erbij dan haha.Ik heb ook een whiplas okk gevolg van een ongeluk, en voel met je mee. Ondervind nog veel klachten, indd hoofdpijn maar ook nekpijn. Moet helaas veel dingen laten. Whiplas is accepteren en doseren, zei de revalidatiearts. Maar je kent ons...daar hebben wij het veeeeellllsss te druk voor. Ben benieuwd naar je lamp.Succes met je opdracht. En hoop voor je dat de fysio iets kan betekenen.
    Groetjes Duska.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. De luikjes zijn prachtig !!! Succes met de opdracht !

    Liefs Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nog gefeliciteerd en wat een mooie cadeaus heb je gehad.

    Lieve-Groetjes, Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Marieke,
    Gefeliciteerd met je verjaardag nog... en wat ben je heerlijk verwend zeg. De luikjes zijn prachtig. Daar ga je vast en zeker een heel mooi plekje voor vinden... en de houten onderzetter vind ik ook prachtig! Prachtige bloemen kreeg je ook en die envelopjes... je zult vast wel een mooie lamp vinden dan...
    Wat leuk dat je steeds opdrachtjes krijgt om potten te bewerken.. en zet ze maar lekker op je blog hoor, reclame maken voor jezelf mag altijd...
    Ik wens je een heel fijne avond,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Eerst en vooral een dikke proficiat met je verjaardag ! En wat ben je verwend zeg, met mooie bloemen , hopelijk dik gevulde envelopjes ;)) en en dat plankje van jouw dochtertje , (echt mooi gekozen zaira )
    Jouw luikjes zijn ook heel mooi , jouw man weet wat jij mooi vind .
    Hopelijk snel van jouw hoofdpijn vanaf en succes met een zware maar heel leuke klus.
    Groetjes christel en jilly

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gefeliciteerd! Je bent verwend en gevulde envelopjes zijn altijd leuk. Ik ben benieuwd naar de metamorfose van de potten, succes! Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Marieke, eerst nog van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag!
    Van spanningshoofdpijn en nekklachten en alles wat hiermee te maken heeft weet ik helaas ook alles van....sterkte hiermee. Je hebt mooie spulletjes gekregen, vooral de luikjes zijn heel leuk en natuurlijk het plankje van Zaira.
    Laat de potten maar zien, hoor....ik vind het altijd leuk om te zien hoe je ze bewerkt hebt.

    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Nog gefeliciteerd en wat heb je een leuke cadeautjes gehad! Heel benieuwd naar het eindresultaat van deze opdracht, zo leuk dat je die mag doen.

    En tsja over de bouwval hoef ik niks te vertellen, dat begon ook met een auto-ongeluk en bij mij hebben ze 'gelukkig' wel schade gezien op de MRI en EEG /ECG in die zin dat ik 'bewijs' had dat ik o.a. een whiplash en nog wat meer schade had en ik de boel niet liep te verzinnen (zucht ...). Blijft een lastige zone daar bij die nek, rug en hoofd, hopen dat de fysio je weer even vooruit kan helpen!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Marieke, alsnog een dikke proficiat met jouw verjaardag ... nou ja een jaartje ouder ...
    straks heb ik een nieuwe "voordeur"...hihi.....en die begint niet met 3 en ook niet meer met 4...
    Mij ga je zeker niet lastigvallen met de potten hoor, ik vind het altijd leuk om te zien wat ervan
    gemaakt wordt... zoals je zegt het is een hobby... ook de luikjes vind ik prachtig en het plankje ook....lekker genieten van je mooie spullen !
    Ene die kruiklamp komt vast ook nog langs...want die willen we ook graag zien :-)
    Alvast een héél leuk feest met familie en vrienden
    héél fijn weekend
    Liefs Kathy

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Van harte gefeliciteerd! Ik zie dat je heerlijk verwend bent geworden, maar dat mag ook wel op zo'n dag. Leuk die luikjes. Ook al moet je soms een flinke hint geven (herkenbaar, hihi), maar dan weten ze toch zeker dat je er héél blij mee bent (en dat vinden zij dan weer erg handig).
    Succes met het restylen van de potten. Vervelen hoef je je de eerste tijd niet, maar volgens mij heb jij daar sowieso nooit last van. En sterkte met je rug!
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!!
    Wat een cadeaus heb je weer!! Zo voel je je altijd wel weer jarig, vooral als je een bosje bloemen krijgt.
    Wat een hele leuke louvre luikjes heb je gekregen.
    Succes met de potten!

    Bisou,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Alsnog gefeliciteerd Marieke met je 34 lentes! (wilde dat ik 't nog was..:-)
    Mooie cadeaus! Lekker genieten, en ook zondag samen met je familie!

    Groetjes Dinka

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Nog hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag: wat heerlijk jong ben je geworden!
    Leuke cadeau's kreeg je van man en kind en....die envelopjes is zo heerlijk om te krijgen (hoewel ik geven iets minder vind, heb altijd het idee dat ik me er zo makkelijk vanaf maak)
    Sterkte bij de fysio: heel vervelend als je er zo'n pijn van hebt.

    Fijne familieverjaardag: hoop op beter weer voor je!

    Groet Trijnie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Oh...nog een vraag Marieke. Ik heb ook last van anonieme engelse reacties. Jij hebt anoniem uitgeschakeld maar laat je dan alleen leden toe of diegenen met een google account? Ik weet niet zeker wat ik moet doen.
    Alvast bedankt als je een keer wilt reageren.

    Trijnie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Wat leuk dat je met de potten aan de slag gaat, ik heb er ook nog een maar kom er niet aan toe.....

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi, Marieke. Leuke blog. Nog gefeliciteerd met je verjaardag! Mooie kado'tjes heb je gekregen.
    Te gek die potten, morgen ga ik ook een poging wagen, bedankt voor je tips.
    Fijne zondag.
    Groetjes,
    Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Marieke, nog gefeliciteerd met je verjaardag! Mooie kados heb je mogen ontvangen zeg! Succes met je grote opdracht, ik ben benieuwd. Ik vind het erg leuk om je bewerkte potten te zien en te zien hoe het allemaal toch wat anders is.

    Liefs Lieke
    http://robust-posch-wonen.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi Marieke, dank voor je leuke reactie, ik moet zeggen ik heb ook wel getwijfeld van de kleur,
    mijn kinderen zijn ouder natuurlijk maar dat wil niet zeggen dat ze niets meer vuil maken ..haha
    maar ik heb al donkere zetels staan en de kleur paste dan niet goed, deze was sober om erbij
    te zetten...dus heb ik maar het risico genomen we zien wel ...
    Volgend weekend ben jij in Rijsel ? Véél succes en héél benieuwd wat je vindt...
    héél fijne dag nog
    Liefs Kathy

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hoi, Marieke dat spam heb ik ook last van dus nu weet ik wat ik moet doen hihi, leuk hè die potten besmeuren ik heb het ook nu samen met mijn moeder gedaan en die vind het ook enig om te doen, ik vind het leuk Marieke maak maar foto's ik ben juist benieuwd wat voor moois je er deze keer weer van maakt.
    En nog bedankt voor je reactie op mijn blog, maar wou wel een foto maken maar de stukadoor is bezig haha ik denk dat ik er wel uit ben met de kleuren maar soms kan ik zo twijfelen
    Groetjes Nicole :-))

    BeantwoordenVerwijderen

Laat je een berichtje achter?
Dank je wel!! Ik lees ze altijd erg graag! :)
♥ Liefs Marieke

© Marieke Kromme . Thema Eenvoudig. Mogelijk gemaakt door Blogger.



Gerelateerde berichten voor WordPress, Blogger...