header

maandag 27 januari 2014

♥ Even een momentje voor mezelf

Op vakantie gaan is natuurlijk heel erg leuk maar ik moet toch bekennen dat ik het echt minstens zo fijn vind om weer thuis te komen. Dat vertrouwde gevoel van huiselijkheid. Heerlijk! Eenmaal thuisgekomen van wintersport heb ik dan ook gelijk alle tassen en spullen opgeruimd, de nodige wasjes gedraaid en het huis schoongemaakt. Ik ben redelijk perfectionistisch ingesteld en hou van rust dus 'Hup' gelijk alle rondslingerende rommel uit het zicht gewerkt. Maar wanneer dan alle huishoudelijke taken zijn gedaan... ja, dan vind ik het heerlijk om mezelf even lekker op de bank te vleien met wat kaarsjes aan. 


Er gaan bij mij thuis ook heel wat kaarsen door in een jaar tijd. Van waxinelichtjes tot rustieke kaarsen. Het is er met die kou ook wel echt de tijd voor trouwens, vinden jullie niet? Maar het geeft zoveel sfeer en warmte dus dat hebben we er wel voor over. Lekker een tijdschrift (Landelijk Binnenkijken  -jubileumuitgave, dus lekker dik) binnen handbereik en natuurlijk iets lekkers erbij. Ik ben dol op zoetigheid. Hmm, kan ik zo van genieten dat soort momentjes! 


Het handgemaakte schoteltje is leuk hé? Zo met die hartvorm (Jardin d' Ulysse). Toen ik ze zag, kon ik ze niet laten liggen. Ik kocht gelijk de enige 2 doosjes die ze ervan hadden staan, dat was bij een leuk brocante winkeltje in Frankrijk tijdens de zomervakantie een paar jaar terug. Past qua kleur ook precies bij ons interieur, zo in het taupe en ik ben er nog steeds niet op uitgekeken.

Liefs Marieke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat je een berichtje achter?
Dank je wel!! Ik lees ze altijd erg graag! :)
♥ Liefs Marieke

© Marieke Kromme . Thema Eenvoudig. Mogelijk gemaakt door Blogger.



Gerelateerde berichten voor WordPress, Blogger...