header

zondag 12 januari 2014

♥ Welkom op mijn blog!

Eindelijk is het dan zover... Ik dacht, het is een nieuw jaar, laat ik me er in 2014 maar eens aan wagen: Een eigen blog! En ja hoor, mijn eerste blogbericht is een feit! Ik volg nu al een tijdje diverse andere bloggers en vind het heerlijk om hun verhalen en ervaringen te lezen, interieurfoto's te bekijken en inspiratie op te doen. Sommige dingetjes daarvan pak ik dan op om er vervolgens mijn eigen draai aan te geven. Kan me er uren mee bezig houden en aangezien schrijven op zich ook al een passie van me is (ik ben al diverse keren aan een boek begonnen maar ik ben er helaas nooit aan toe gekomen om deze ook daadwerkelijk af te maken) leek het me een goede keuze om eerst maar eens met een blog te beginnen.

In dit blog wil ik graag mijn liefde voor stoer landelijk wonen, leuke creaties en lekkere dingen met jullie delen. Wie weet kan ik jullie ook weer aan inspiratie helpen. Hoewel het natuurlijk nog wel even 'spannend' is of ik überhaupt wel volgers krijg.


Mocht je vragen hebben, stel ze dan gerust. Ik zal proberen zo snel mogelijk te antwoorden. Voor de rest wil ik je alvast bedanken voor het bekijken van mijn blog en wens ik je veel lees- en kijkplezier en ik zou het erg leuk vinden als je een reactie achterlaat of als je mijn blog wilt volgen!

Liefs Marieke

3 opmerkingen:

  1. hai marieke,

    goed idee om te gaan bloggen toch? We kunnen allemaal van elkaar leren en van elkaars blogs genieten!

    Ik word lid van je blog! Neem gerust eens een kijkje bij mij: wonenopwydrum.blogspot.com

    Liefs Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zag een reactie bij Monica op haar blog en dacht...he haar blog ken ik nog niet.....vandaar dat ik hier nu een kijkje kom nemen ;-)
    Welkom in blogland....leuk!
    Ik ga zo op mijn gemak je blog eens lezen.....
    Fijne avond Marieke...
    Lieve groetjes,Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank je wel dames. Wat leuk! Ben inmiddels ook volger van jullie blog geworden, leuk om te zien! En wat is dat bloggen verslavend zeg! :)

    Hele fijne avond nog!

    Liefs Marieke

    BeantwoordenVerwijderen

Laat je een berichtje achter?
Dank je wel!! Ik lees ze altijd erg graag! :)
♥ Liefs Marieke

© Marieke Kromme . Thema Eenvoudig. Mogelijk gemaakt door Blogger.



Gerelateerde berichten voor WordPress, Blogger...